نقد و برسی 10 ساعت هوشمند سال 2016 :: پارس دانلود

كد ساعت و تاريخ

تور دبی

پارس دانلود

امنیت ، شبکه ، بازی های رایانه ای ، اخبار سایبری ...

پارس دانلود

امنیت ، شبکه ، بازی های رایانه ای ، اخبار سایبری ...

پارس دانلود

امام علی (ع) می فرماید:
هیچ گناهکاری را نا امید مکن، چه بسیار گناهکاری که عاقبت به خیر گشته
و چه بسیار خوش کرداری که در پایان عمر تباه شده و جهنمی گشته است.

Dear friends, it's best to look at the history of these 50 years We rebelled when there was no better ally than the United States for America Once we resurrected, we did not even know how to handle an old tank We rebelled when even the food in Iran was not enough for all people Once we resurrected, we did not even know what the real meaning of war was When we rose, everyone said that Iran was the most stable country in the region and now... We are the strongest regional power in terms of political stability We are the strongest country in the region in the military field We are the strongest region in the field of new science We are the strongest country in the field of manufacturing all types of missiles We are the strongest country in the region in terms of national, local, regional and family security We are the strongest cyberwar region in the region We are the strongest country in the field of domestic production (of course, our present president is an animal in all respects destroying the country, I love tramp) We are the strongest country in the region for the use of nuclear technology (and the region's poorest country in the field of nuclear weapons production (because our religious scholars consider this as equal to the war on God) We are the best in the world in the field of science production We are a member of the best countries in the field of medicine and family health We are a member of the best nations in the field of nanotechnology And... But before the revolution, we were only the military power of the region But before the revolution, we were the largest producer of crude oil But before the revolution, people were dying from the lack of science, food, lost culture, and so on .... But before the revolution, we were the only importer But before the revolution we had no private science But before the revolution, we had no scientist inside Iran But before our revolution our doctors were Indian But before the revolution, we did not know how to build a tower And... Please tell me which one is better? Before the revolution or after the revolution

لوگو روشنگری
طبقه بندی موضوعی
مهدویت امام زمان (عج)

نقد و برسی 10 ساعت هوشمند سال 2016

Unknown _rt | جمعه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۵۴ ق.ظ


ساعت‌های هوشمند برای همراه بودن دائمی با کاربر طراحی شده‌اند. بدین منظور که هیچ تماسی از دست نرود، هیچ پیامی بی‌پاسخ نماند و هیچ قراری فراموش نشود. همچنین بتوان فعالیت‌های اصلی گوشی هوشمند را به آسانی با آن‌ها کنترل کرد. با چنین توانمندی‌هایی، نیاز به یک ساعت هوشمند برای بسیاری از افراد به یک ضرورت تبدیل شده است، در نتیجه انتخاب مدل مناسب یک ساعت هوشمند نیز اهمیت پیدا کرده است. در این مطلب به نقد و بررسی 10 ساعت هوشمند برتر تا ماه فوریه 2016 می‌پردازیم.


هر چند هنوز ساعت‌های هوشمند آن‌طور که سازندگان آن‌ها امید داشته‌اند مورد استقبال قرار نگرفته‌اند، اما استفاده‌کنندگان آن‌ها هرساله بیشتر می‌شوند. ساعت‌های هوشمند در حال حاضر تجهیزاتی به اندازه‌ی کافی قدرتمند برای سرعت بالا به هنگام استفاده را دارند و مسلماً در آینده نیز با تراشه‌های نسل جدید (به‌ خصوص ساخته‌های Qualcomm) بهتر از قبل خواهند شد. Qualcomm اخیراً پلت‌فرم Snapdragon Wear 2100 قدرتمند خود را معرفی نموده کرده است. از طرفی باید گفت که ساعت‌های هوشمند فعلی از به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری دائمی برای بهبود کیفیت برخوردار هستند.

در وضعیت کنونی، اگر مایل نیستید که ساعت هوشمند شما بیش از یک‌بار در هفته شارژ شود، در این صورت باید مدل‌های Android Wear ،Tizen یا iOS Watch که شارژ آن‌ها در بهترین حالت دو روز دوام دارد را فراموش کرده و بیش‌تر به سمت مدل‌های Pebble که صفحه نمایش آن‌ها از جوهر الکترونیکی بهره می‌برند و شارژ آن‌ها نیز چند روزی بیش‌تر دوام می‌آورد روی بیاورید. مدل‌های آنالوژیک چون Withings Activité نیز هستند که شارژ آن‌ها چند ماه دوام دارد اما قابلیت‌های آن‌ها بسیار محدود است.

سه سیستم عامل بر جهان ساعت‌های هوشمند حکومت می‌کنند؛ یکی iOS Watch برای ساعت‌های هوشمند اپل است. دیگری سیستم عامل گوگل یعنی Android Wear است که قابلیت تشخیص صدا برای اپ‌هایی چون Hangouts یا WhatsApp و اخیراً دیکته‌ی پیامک‌ها را دارد. گوگل همچنین فرمان‌های جدید حرکتی را توسعه داده است که این بار با تکان دادن مچ دست صورت می‌گیرد. سومی Tizen است که بی‌شک کم‌تر معروف است اما سامسونگ با آن کارهای فوق‌العاده‌ای انجام داده است و روی Gear S2 تمام قابلیت‌های سیستم‌های رقیب به اضافه‌ی رابط کاربری نوآور و جذابی را فراهم کرده است.
نکته‌ی دیگری که از مزیت‌های Android Wear و Tizen است این است که این دو با گوشی‌های هوشمند اندرویدی و همچنین iOS سازگار هستند.
در اینجا باید این را هم اضافه کنیم که سیستم‌های دیگری نیز وجود دارند که به بررسی آن‌ها نمی‌پردازیم زیرا فقط چند مدل نادر ساعت هوشمند چون Alcatel Onetouch Watch از آن‌ها استفاده می‌کنند، در نتیجه تجارب کاربری اغلب محدودی دارند. با این‌همه از اکثر گوشی‌های هوشمند بازار و یا حدأقل گوشی‌های اندرویدی و یا iOS پشتیبانی می‌کنند.

در این‌جا به بررسی 10 ساعت هوشمند برتر می‌پردازیم تا بهتر بتوانید برای خرید یکی از آن‌ها با توجه به بودجه‌ی خود و طراحی و قابلیت‌های آن اقدام کنید. این ساعت‌ها به ترتیب امتیازات داده شده به آن‌ها از خوب تا بهترین لیست شده‌اند و مبلغ تقریبی فروش آن‌‌ها به دلار نیز اعلام شده است.

 

10. Withings Activité

Withings Activité


Withings Activité تنها ساعت هوشمند لیست است که دارای عقربه است و تنها ساعتی است که از نظر شارژ بسیار بادوام است. اما از نظر قابلیت‌ بسیار محدود است و بیشتر به طراحی سنتی آن توجه شده است. حتی به دلیل همین توجه زیاد به طراحی سنتی، این ساعت در سوئیس ساخته می‌شود.

از قابلیت‌های آن می‌توان شمارش گام‌ها، پی‌گیری وضعیت خواب، شماطه و لرزش ساده را نام برد. به طور خلاصه یک ساعت هوشمند ابتدایی اما به اندازه‌ی کافی گران‌قیمت. نکته‌ی مثبت آن این است که هم شبیه یک ساعت سنتی است و هم بسیار زیباست.  

  • امتیاز: 6/10
  • قیمت: 430 دلار

 

9. Sony Smartwatch 3

Sony Smartwatch 3

نسخه‌ی فلزی این ساعت دارای طراحی بسیار مردانه‌ای است. Sony Smartwatch 3 سیستم عامل Android Wear و تمام قابلیت‌هایی که از یک ساعت هوشمند انتظار می‌رود را دارد اما کیفیت صفحه‌ی آن چنگی به دل نمی‌زند و مشکل می‌تواند متقاعدمان کند. هر چند نور آن خوب است (ترفندستان) اما متاسفانه با نگاه از کنار، صفحه‌ نمایش، حالت زردرنگ پیدا می‌کند و خواندن متون از این زاویه آسان نیست.

  • امتیاز: 6.5/10
  • قیمت: 300 دلار

 

8. Alcatel OneTouch Watch

Alcatel OneTouch Watch

این ساعت می‌تواند برای کاربران آماتور که مایلند حدأقل بودجه را صرف کنند جالب خواهد بود. این ساعت با صفحه‌ای گرد از قابلیت‌های اصلی چون فراخوانی پیامک، ایمیل، قرار و... از گوشی‌های اندرویدی و همچنین iOS برخوردار است.
 این ساعت هوشمند با وجود این که محصولی ارزان است اما سورپرایزهایی دارد؛ مثلاً شارژ آن سه روز دوام دارد، طراحی آن خیلی تمیز کار شده است و حس‌گر قلب و اپ موبایل خوبی که امکان بهترین بهره‌برداری ورزشی از چنین مدلی را می‌دهد را دارا است.

  • امتیاز: 6.7/10
  • قیمت: 140 دلار

 

7. Pebble Time Round

Pebble Time Round

Pebble Time Round یک صفحه با جوهر الکترونیکی دارد، در نتیجه مصرف انرژی آن بسیار کم است و سه روز بدون مشکل کار می‌کند. اندازه‌ی کوچک، طرح گرد و سبکی آن این ساعت را بیش‌تر ساعتی مناسب برای خانم‌ها می‌سازد. هر چند که ممکن است طراحی آن جالب‌ترین چیز آن نباشد.
سیستم عامل مخصوص خود را دارد که همه‌ی قابلیت‌ها که شامل شناسایی صدا (برای مثلاً ارسال SMS) می‌شود را نیز دارا است. کاربرانی که دوست دارند با گوشی خود موزیک گوش کنند این ساعت را که قابلیت فرمان راه دور بلوتوث نیز دارد را ایده‌آل خواهند یافت. به خصوص که مثلاً می‌توان اپ Spotify را بدون خروج گوشی هوشمند از جیب یا کیف مدیریت کرد. 

  • امتیاز: 7/10
  • قیمت: 330 دلار

 

6. Motorola Moto 360 2nd Edition

این ساعت، مدلی است که قبل از هر چیز با صفحه‌ی گرد و طراحی زیبای خود هر نگاهی را جذب می‌کند. قابی که اندکی از صفحه‌ی ساعت را احاطه کرده است تاثیر خود را می‌گذارد. موتورولا قسمت پائین صفحه‌ی ساعت را برای قرار دادن حس‌گر روشنایی کمی کوتاه‌تر کرده است اما این موضوع طوری نیست که توی ذوق بزند.
 این ساعت از قابلیت‌های جدید چون شناسایی صدا برخوردار است اما متأسفانه بلندگو ندارد.

  • امتیاز: 7.3/10
  • قیمت: 250 دلار

 

5. LG Watch Urbane

LG Watch Urbane

LG Watch Urbane بدون شک یکی از زیباترین ساعت‌های هوشمند است. صفحه‌ی گرد آن دارای قابی فلزی بوده و بند آن چرمی است. صفحه نمایش آن POLED بوده در نتیجه بسیار خوانا است. این فناوری رنگ‌هایی دقیق را ارائه می‌کند.

از نظر عملکرد آن باید گفت که قطعات LG به کار رفته در آن عملکرد خوبی به سیستم Android Wear آن می‌بخشند و از نکات مهم دیگر در مورد این ساعت که حتماً باید دانست این است که از زمان ارائه‌ی آن قیمت فروشش بیش از 100 دلار کاهش یافته و همین آن را جالب توجه‌تر می‌سازد.

  • امتیاز: 7.5/10
  • قیمت: 270 دلار

 

4. Huawei Watch

Huawei Watch

​Huawei Watch بی‌شک یکی از زیباترین مدل‌های موجود در بازار ساعت‌های هوشمند است که با دقت روی آن کار شده است. صفحه نمایش آن AMOLED است، بلوتوث، ژیروسکوپ، وای‌فای و بارومتر دارد و GPS نیز در آن ادغام شده است. از نظر مصرف شارژ نیز باید گفت که حدود یک روز و نیم می‌توان بدون مشکل از آن استفاده نمود.

  • امتیاز: 7.8/10
  • قیمت: 445 دلار

 

 

3. Motorola Moto 360 Sport

Motorola Moto 360 Sport

Motorola Moto 360 Sport همان‌طور که از نامش پیدا است یک مدل ورزشی است. این مدل برای مجذوب کردن افرادی است که زیاد اهل لباس رسمی نیستند. همچنین احتمالاً دستبند سیلیکون و طراحی صفحه‌ی آن جوانان را جذب خواهد کرد. هر چند که شاید هزینه‌ی آن برای آن‌ها کمی سنگین باشد. اپ Moto Body سرعت قدم‌ها و یا دوی آهسته و همچنین مسیر و کالری‌های سوخته‌شده را بدون نیاز به متصل شدن به گوشی هوشمند ضبط و ذخیره می‌کند. صفحه نمایش این ساعت نیز از کیفیت خوبی برخوردار است.

  • امتیاز: 7.8/10
  • قیمت: 330 دلار

 

2. Apple Watch

Apple Watch

Apple Watch بدون شک همان ساعتی است که بسیاری به عنوان یک انقلاب در این زمینه در انتظار آن بودند اما نهایتاً به دور از آن چیزی شد که انتظار می‌رفت و این موضوع جای تاسف است. شارژ آن فقط یک روز دوام دارد که بیش‌تر از یک ساعت Android Wear نیست و از طرفی طراحی آن نیز چندان جالب از آب در نیامده است. هر چند اپل چندین مدل مختلف که قیمت آن‌ها می‌تواند تا 20،000 دلار برسد و با دو اندازه‌ صفحه‌ نمایش 42 میلی‌متر برای مدل مردانه و 38 میلی‌متر برای مدل زنانه ارائه کرده است اما حالت مستطیل‌شکل آن بسیار دور از استانداردهای ساعت‌سازی است.  

اما (ترفندستان) با این همه این ساعت به دلیل نوآوری‌هایش مقام دوم را کسب کرده و سیستم عامل خوبی دارد. همچنین یکی از ساعت‌های هوشمند نادری است که کیت Hands Free دارد، هر چند که کیفیت صوتی آن چندان جالب نیست.

  • امتیاز: 8.7/10
  • قیمت: از 390 دلار به بالا

 

1. Samsung Gear S2

Samsung Gear S2

Samsung Gear S2 اولین مقام لیست را کسب کرده است؛ زیرا اولاً یک صفحه‌ نمایش گرد دارد که بیش‌تر کاربران آن را به حالت مستطیل ترجیح می‌دهند. ثانیاً این‌ که سامسونگ توانسته است از ساعت اپل الهام گرفته و رابط کاربری Tizen را خوشایند، سریع و بسیار غنی بسازد.

این ساعت با فشار انگشت روی صفحه‌ نمایش آن و یا با چرخاندن قاب آن کنترل می‌شود. از نظر قابلیت‌ها نیز واقعاً Tizen چیزی کمتر از Android Wear ندارد که این موضوع در مورد پشتیبانی از اپ‌ها و یا فناوری تشخیص صدا نیز صادق است. همچنین مرتباً از به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری بهره‌مند می‌شود که این موضوع نشان می‌دهد سامسونگ پیگیر بهبودی ساعت خود است و حتی به تازگی این سیستم را با گوشی‌های اپل نیز سازگار ساخته است.

نظرات  (۱)

خدا ب مام بده

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی