بازی‌های‌ رایانه‌ای و اهداف دشمن (قسمت اول) :: پارس دانلود

كد ساعت و تاريخ

تور دبی

پارس دانلود

امنیت ، شبکه ، بازی های رایانه ای ، اخبار سایبری ...

پارس دانلود

امنیت ، شبکه ، بازی های رایانه ای ، اخبار سایبری ...

پارس دانلود

امام علی (ع) می فرماید:
هیچ گناهکاری را نا امید مکن، چه بسیار گناهکاری که عاقبت به خیر گشته
و چه بسیار خوش کرداری که در پایان عمر تباه شده و جهنمی گشته است.

Dear friends, it's best to look at the history of these 50 years We rebelled when there was no better ally than the United States for America Once we resurrected, we did not even know how to handle an old tank We rebelled when even the food in Iran was not enough for all people Once we resurrected, we did not even know what the real meaning of war was When we rose, everyone said that Iran was the most stable country in the region and now... We are the strongest regional power in terms of political stability We are the strongest country in the region in the military field We are the strongest region in the field of new science We are the strongest country in the field of manufacturing all types of missiles We are the strongest country in the region in terms of national, local, regional and family security We are the strongest cyberwar region in the region We are the strongest country in the field of domestic production (of course, our present president is an animal in all respects destroying the country, I love tramp) We are the strongest country in the region for the use of nuclear technology (and the region's poorest country in the field of nuclear weapons production (because our religious scholars consider this as equal to the war on God) We are the best in the world in the field of science production We are a member of the best countries in the field of medicine and family health We are a member of the best nations in the field of nanotechnology And... But before the revolution, we were only the military power of the region But before the revolution, we were the largest producer of crude oil But before the revolution, people were dying from the lack of science, food, lost culture, and so on .... But before the revolution, we were the only importer But before the revolution we had no private science But before the revolution, we had no scientist inside Iran But before our revolution our doctors were Indian But before the revolution, we did not know how to build a tower And... Please tell me which one is better? Before the revolution or after the revolution

لوگو روشنگری
طبقه بندی موضوعی
مهدویت امام زمان (عج)

بازی‌های‌ رایانه‌ای و اهداف دشمن (قسمت اول)

محمد یی | شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۴۸ ق.ظ
بازى‏‌هاى رایانه‌‏اى برخلاف فیلم‏‌هاى سینمایى به مخاطب این امکان را مى‌‏دهد که بجاى تماشاچى بودن، خود به ایفاى نقش بپردازند، رانندگى کنند، با اسلحه شلیک کنند و تعقیب و گریز انجام دهند.
بازی‌های‌ رایانه‌ای و اهداف دشمن

به گزارش گرداب، قصد داریم 
درصد آنان بازى‏‌هاى رایانه‏‌اى را انتخاب مى‏‌کنند.در حوزه جنگ نرم که بازی‌های رایانه‌ای است بپردازیم.طی چند گزارش به بررسی عملکرد یکی از مهمترین ابزار دشمن 
تولید و پیدایش بازی‌‏هاى رایان‌ه‏اى به سال 1341 هجرى شمسى (1962.م) باز مى‏‌گردد که استیفن راسل از دانشجویان دانشگاه MIT نخستین بازى رایانه‌‏اى را با نام جنگ فضایى نوشت که روى رایانه‌‏اى به نام PDP1 که اندازه‌‏اى در حدود یک اتومبیل داشت اجرا مى‏‌شد و داستان بازى جنگ سفینه‏‌ها بود که شما باید سفینه طرف مقابل را نابود مى‏‌کردید. بعد از آن شرکت آتارى در سال ‏1352 (1973 میلادی) بازى پونگ را ساخت که یک بازى ساده متشکل از تعدادى مستطیل سیاه و سفید بود که چندان خلاقیتى در آن وجود نداشت.

طبق آمار، روزانه دو بازى رایانه‏‌اى به بازار مى‏‌آید و تخمین زده مى‌‏شود که چرخش مالى این بازى‏‌ها فقط در آمریکا، تا پایان این دهه، به بیش از صدها میلیارد دلار در سال برسد.

بازى‏‌هاى رایانه‌‏اى برخلاف فیلم‏‌هاى سینمایى به مخاطب این امکان را مى‌‏دهد که بجاى تماشاچى بودن، خود به ایفاى نقش بپردازد، رانندگى کند، با اسلحه شلیک کند و تعقیب و گریز انجام دهد.

آمار‌ها نشان می‌دهد بیش از 30 میلیون نفر در سراسر جهان، بخشى از اوقات فراغت خود را با بازى‏‌هاى رایانه‌‏اى پر مى‌‏کنند که بالغ بر 10% آن‏‌ها بین 4 تا 7 ساعت از زندگى روزمره‏‌شان را به این کار اختصاص داده‏‌اند؛ این آمار علاوه بر آن‏که گستردگى بازى‏‌هاى رایانه‏‌اى را نشان مى‏‌دهد، از وابستگى روانى به این بازى‌‏ها حکایت دارد.

نتایج تحقیقى نشان مى‏‌دهد که 56% جوانان ایرانى علاقه بسیار زیادى به بازى‏‌هاى رایانه‏‌اى و استفاده از اینترنت در اوقات فراغت دارند؛ به گونه‏‌اى که از میان شصت و چهار درصد جوانانى که در زمان اوقات فراغت خود مشغول بازى مى‌‏شوند، حدود سی و نه

از جمله مقاصدى که در جنگ‌نرم بازى‏‌هاى رایانه‏‌اى پیگیرى مى‏‌شوند، عبارتند از:


1- معرفی کردن دین اسلام به عنوان منشا تروریست در جهان

2- حمله به کلیه ادیان الهی

3- انتقال فرهنگ یا از بین بردن فرهنگ ها

4- انتقال هرزه‌نگاری از فضای حقیقی به فضای سایبری

5- پیگیری اهداف و مقاصد سیاسى کشور سازنده بازی

6- برانگیختن افکار عمومى به طرفدارى از یک عملیات نظامى‏

7- ترساندن کشور هدف به عنوان استفاده از گزینه نظامی

8- پشتیبانى از تحریم‏‌هاى اقتصادى و دیگر اعمال فشار علیه کشور هدف.

این گزارش ادامه دارد ...
منبع: گرداب
  • محمد یی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی