استراتژی بازاریابی شرکت Intel (قسمت اول) :: پارس دانلود

كد ساعت و تاريخ

تور دبی

پارس دانلود

امنیت ، شبکه ، بازی های رایانه ای ، اخبار سایبری ...

پارس دانلود

امنیت ، شبکه ، بازی های رایانه ای ، اخبار سایبری ...

پارس دانلود

امام علی (ع) می فرماید:
هیچ گناهکاری را نا امید مکن، چه بسیار گناهکاری که عاقبت به خیر گشته
و چه بسیار خوش کرداری که در پایان عمر تباه شده و جهنمی گشته است.

Dear friends, it's best to look at the history of these 50 years We rebelled when there was no better ally than the United States for America Once we resurrected, we did not even know how to handle an old tank We rebelled when even the food in Iran was not enough for all people Once we resurrected, we did not even know what the real meaning of war was When we rose, everyone said that Iran was the most stable country in the region and now... We are the strongest regional power in terms of political stability We are the strongest country in the region in the military field We are the strongest region in the field of new science We are the strongest country in the field of manufacturing all types of missiles We are the strongest country in the region in terms of national, local, regional and family security We are the strongest cyberwar region in the region We are the strongest country in the field of domestic production (of course, our present president is an animal in all respects destroying the country, I love tramp) We are the strongest country in the region for the use of nuclear technology (and the region's poorest country in the field of nuclear weapons production (because our religious scholars consider this as equal to the war on God) We are the best in the world in the field of science production We are a member of the best countries in the field of medicine and family health We are a member of the best nations in the field of nanotechnology And... But before the revolution, we were only the military power of the region But before the revolution, we were the largest producer of crude oil But before the revolution, people were dying from the lack of science, food, lost culture, and so on .... But before the revolution, we were the only importer But before the revolution we had no private science But before the revolution, we had no scientist inside Iran But before our revolution our doctors were Indian But before the revolution, we did not know how to build a tower And... Please tell me which one is better? Before the revolution or after the revolution

لوگو روشنگری
طبقه بندی موضوعی
مهدویت امام زمان (عج)

استراتژی بازاریابی شرکت Intel (قسمت اول)

محمد یی | پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۲۱ ب.ظ

بازاریابی برای محصول را فراموش کنید. اکنون Intel به دنبال مصرف کنندگان جوان است.

برنامه جدید Intel برای توسعه: برقراری روابط دوستانه با جوانان
شرکت Intel چندی پیش اعلام نمود که بهترین نتایج مالی فصلی را در سن چهل و دو سالگی خود بدست آورده است. درآمد این شرکت در مقایسه با همین دوره در سال 2009 بالغ بر 44% افزایش یافته و به رقم 3/10 میلیارد دلار رسیده است.
Deborah Conrad، مدیر ارشد بازاریابی Intel اظهار می‌دارد: "در راستای تداوم این نرخ رشد چشمگیر، مدیران اجرایی شرکت قصد دارند که حمایت جوانان 19 تا 24 سال را جلب کنند، زیرا آنان هستند که محصولات جدید را خریداری می‌نمایند."
مجله Forbes با خانم Conrad مصاحبه‌ای انجام داده و در مورد برنامه‌های بازاریابی فعلی و آتی شرکت Intel از او سؤالاتی پرسیده است که در ذیل می‌خوانید:

 

  • چه عاملی بازاریابی Intel را متحول ساخته و آن را از یک بازاریابی تجاری به سوی مصرف کنندگان سوق داده است؟

سال گذشته در طی زمان رکود اقتصادی، تعداد مصرف کنندگان محصولات ما در طبقه متوسط نسبت به مشتریان تجاری مان افزایش یافت. تمام زندگی جوانان عصر امروز را وسایل دیجیتالی تشکیل می‌دهد و برای مثال، اگر کامپیوترشان خراب شود، سریعاً یک کامپیوتر نو خریداری می‌کنند. به همین دلیل است که ما باید وابسته به جوانان باشیم. نسل 19 تا 24 سال باید ما را بشناسند، زیرا آنها هستند که بر "تصمیم گیری‌های خرید" اثر می‌گذارند. هر چه بیشتر در شبکه‌های اجتماعی کنکاش می‌کنیم، قدرت این گروه سنی را بیشتر احساس می‌کنیم.

  • چرا از "بازاریابی فستیوالی" برای جذب این گروه استفاده نموده اید؟

زیرا آنها از بازاریابی مستقیم و تبلیغات غیر واقعی خوششان نمی‌آید. پس ما شیوه‌ای را در پیش گرفتیم که بتواند نیازها و خواسته‌های جوانان را تأمین کند.

  • سال گذشته، Intel یک کمپین جدید را با شعار "اسپانسرهای فردا" آغاز نمود. واکنش مردم نسبت به آن چه بود؟ و چگونه شما آن را اصلاح می‌کنید؟

ما بهترین فصل مالی را در تاریخ Intel سپری کردیم. آمار و ارقام مالی ما نشان می‌دهند که کمپین جدید، بسیار خوب پیش رفته است. مصرف کنندگان در تمام سال و نه در یک فصل خاص، از محصولات ما خرید می‌کنند.
ما در گذشته 14 نوع "چیپ سِت" داشتیم که هر کدام با برند خاص خود عرضه می‌شدند. تنوع چیپ ست‌ها مشتریان را سردرگم کرده بود و به همین دلیل سال گذشته تصمیم گرفتیم که تعداد این برندها را کاهش دهیم. بنابراین، همه ما اکنون روی برند اصلی شرکت متمرکز شده ایم و آن را برای مصرف کنندگان خود ساده تر نموده ایم. البته منظور من این نیست که تلاش کرده ایم محصولات خود را از پیچیدگی درآوریم، بلکه پیشنهادات خود را برای مردم قابل فهم تر ساخته ایم و معتقدیم که در این راستا تغییر بزرگی را بوجود آورده ایم.
شرکت ما با اصلاح کمپین خود به موفقیتهای زیادی دست یافت. این کمپین در بازارهای توسعه یافته که مصرف کنندگان Intel را می‌شناسند، بسیار خوب عمل کرده است اما در نقطه مقابل، مصرف کنندگان در بازارهای نوپا با محصولات Intel آشنایی زیادی ندارند و ما باید شیوه دیگری را در پیش بگیریم تا خود را به آنها معرفی کنیم.

  • با چه خطراتی در تغییر موضع گیری Intel مواجه شده اید؟ و چه خطراتی همچنان شرکت را تهدید می‌کنند

ما باید کاری کنیم که مردم به قطعات درون کامپیوتر خود اهمیت بدهند که البته با تحقق این هدف، خود را در موقعیت دشواری قرار می‌دهیم. حدود 20 سال پیش که ما Intel Inside را تأسیس نمودیم، خرید کامپیوتر فرآیندی بسیار گیج کننده و پیچیده بود. البته همچنان این سردرگمی در خرید کامپیوتر وجود دارد اما ما فکر می‌کنیم که با نمایش فناوریهای خود به مردم کار را برای آنها ساده تر کرده ایم.
ما باید به مردم نشان دهیم که فناوری امروز، از مرز کامپیوترها فراتر رفته است. همچنین باید کاری کنیم که این فناوری با تمامی بازارها سازگاری داشته باشد.

منبع: ماهان بی زینس

  • محمد یی

intel

پردازنده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی