استراتژی بازاریابی شرکت Intel (قسمت دوم) :: پارس دانلود

كد ساعت و تاريخ

تور دبی

پارس دانلود

امنیت ، شبکه ، بازی های رایانه ای ، اخبار سایبری ...

پارس دانلود

امنیت ، شبکه ، بازی های رایانه ای ، اخبار سایبری ...

پارس دانلود

امام علی (ع) می فرماید:
هیچ گناهکاری را نا امید مکن، چه بسیار گناهکاری که عاقبت به خیر گشته
و چه بسیار خوش کرداری که در پایان عمر تباه شده و جهنمی گشته است.

Dear friends, it's best to look at the history of these 50 years We rebelled when there was no better ally than the United States for America Once we resurrected, we did not even know how to handle an old tank We rebelled when even the food in Iran was not enough for all people Once we resurrected, we did not even know what the real meaning of war was When we rose, everyone said that Iran was the most stable country in the region and now... We are the strongest regional power in terms of political stability We are the strongest country in the region in the military field We are the strongest region in the field of new science We are the strongest country in the field of manufacturing all types of missiles We are the strongest country in the region in terms of national, local, regional and family security We are the strongest cyberwar region in the region We are the strongest country in the field of domestic production (of course, our present president is an animal in all respects destroying the country, I love tramp) We are the strongest country in the region for the use of nuclear technology (and the region's poorest country in the field of nuclear weapons production (because our religious scholars consider this as equal to the war on God) We are the best in the world in the field of science production We are a member of the best countries in the field of medicine and family health We are a member of the best nations in the field of nanotechnology And... But before the revolution, we were only the military power of the region But before the revolution, we were the largest producer of crude oil But before the revolution, people were dying from the lack of science, food, lost culture, and so on .... But before the revolution, we were the only importer But before the revolution we had no private science But before the revolution, we had no scientist inside Iran But before our revolution our doctors were Indian But before the revolution, we did not know how to build a tower And... Please tell me which one is better? Before the revolution or after the revolution

لوگو روشنگری
طبقه بندی موضوعی
مهدویت امام زمان (عج)

استراتژی بازاریابی شرکت Intel (قسمت دوم)

محمد یی | پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۳۱ ب.ظ

 استراتژی بازاریابی شرکت Intel 

بازاریابی برای محصول را فراموش کنید. اکنون Intel به دنبال مصرف کنندگان جوان است.
برای دسترسی به مصرف کنندگان جوان و استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای توسعه کمپین خود، شما از چه شرکتهایی الگوبرداری کرده اید؟
ما چیزهای زیادی از شرکتهایی مانند Sun یاد گرفته ایم. این شرکت با مصرف کنندگان خود شفاف است و به حرفهای آنها گوش می‌دهد. ما به دنبال ترکیبی از کمپین سنتی و اجتماعی هستیم که با برندمان در تعادل باشد. همچنین باید یک جامعه کوچک بسازیم و با 80000 کارمند خود صحبت کنیم. کار با شبکه‌های اجتماعی را به آنها یاد بدهیم و دستورالعمل‌هایی را پیرامون تعامل با مصرف کنندگان در اختیار آنها قرار دهیم. بطور کلی، کارمندان بهترین سفیران برند هستند، زیرا با مردم در مورد شرکت و جامعه درون آن صحبت می‌کنند.
از چه شرکتهایی برای برنامه‌های بازاریابی خود در آینده الهام می‌گیرید؟
به نظر من، تشابهات زیادی میان کامپیوتر و خودرو وجود دارد و به همین سبب، ما چیزهای زیادی را از شرکتهای خودروسازی مانند Toyota و BMW یاد گرفته ایم. امروز شاهد آن هستیم که کامپیوتر به صورت یک ابزار احساسی و تجملاتی درآمده است و ملاک خرید آن دیگر بر اساس عملکردش نیست. مردم می‌خواهند علایق و ویژگیهای خود را از طریق رنگ، طرح و نوع کامپیوترشان نشان دهند. این نوع خرید در علم روانشناسی به "خرید احساسی" موسوم است که امروزه به دفعات دیده می‌شود.
من به شرکتهای الکترونیکی نظیر Sony، Samsung و LG نیز توجه کرده ام. تا چند سال پیش، این شرکتها محصولاتی را تولید می‌کردند که به هیچ عنوان هیجان انگیز نبودند. برای مثال تا همین چندی پیش، تلویزیون‌ها اصلاً زیبایی نداشتند اما اکنون بسیار خوش رنگ و پرزرق و برق شده اند و انسان را به هیجان می‌آورند.
شرکتهای خودروسازی و تلویزیون سازی تلاش می‌کنند که محصولاتشان هم جذاب باشند و هم جزئیات ساده و قابل فهمی داشته باشند.

  • اما سؤال اینجاست که چگونه می‌توان سادگی و جذابیت را در یک محصول تلفیق نمود؟
  • باید محصول خود را زیبا و هیجان انگیز کنید.
  • مردم را به سوی آن جذب نمایید.
  • آنها را علاقه مند کنید که از شما اطلاعاتی در مورد آن بگیرید.

هدف ما در Intel آن است که تبدیل به چنین برندی شویم، برندی که به مردم کمک می‌کند تا تصمیمات پیچیده را به سادگی اتخاذ نمایند.

منبع: ماهان بی زینس

  • محمد یی

intel

پردازنده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی