مخابرات استان تهران به کاربران اینترنت خسارت میدهد
شرکت مخابرات استان تهران توافقنامه سطح خدمات (SLA) سرویس اینترنت را برای مشترکان خود اجرا کرد.
علیرضا صیدی اعلام کرد: «تاکنون در چارچوب توافقنامه سطح خدمات (SLA) سرویسهای اینترنتی، بابت اختلال و قطع شدن سرویس اینترنت به ۲ هزار مشترک خسارت پرداخت شده است.»
صیدی افزود: «برای ارائهی خدمات اینترنت، قراردادهایی نوشته میشود که طی آن، مشترک خدماتی را به شکلهای طلایی، نقرهای یا برنزی دریافت میکند. پس از مشخص شدن میزان قطع شدن هر یک از این سطوح خدمات، شرکت ارائه دهندهی اینترنت ملزم به پرداخت مبلغی به عنوان خسارت به کاربران خود میشود.»
بر اساس اعلام مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران، بر اساس این توافق نامه در مواردی که میزان اختلال یا قطعی اینترنت بیش از ۴ درصد باشد، به مشترکان خسارت پرداخت میشود.
مسئولان سازمان رگولاتوری و وزارت ارتباطات طرحی را برای اجرای جدی SLA و پرداخت جریمه به کاربران اینترنتی در صورت اختلال سرویسها دارند. در این راستا سامانهی شاخصهای کیفی شبکهی شرکت ارتباطات زیرساخت، از روز ۱۰ مرداد از طریق سایت این شرکت در اختیار عموم کاربران و شرکتها قرار گرفته است.
منبع: زومیت
- ۹۵/۰۵/۲۷